Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ірхіна Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Дерік І. М. 
Особливості відтворення мовної гри у перекладі (на матеріалі російсько- та українськомовних літературних перекладів англійських лімериків) [Електронний ресурс] / І. М. Дерік, Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2013. - № 17. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2013_17_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ірхіна Ю. В. 
Використання стилістичного прийому каламбуру в творі Л. Керолла "Аліса в країні чудес” [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2014. - № 18. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2014_18_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ірхіна Ю. 
Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Ю. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_20
Висвітлено логіку обгрунтування педагогічних умов формування професійної толерантності (ПТ) майбутніх викладачів вищої школи. Сформульовано педагогічні умови формування ПТ, трьохкомпонентна сукупність яких відбиває ідеї та принципи толерантної взаємодії усіх учасників процесу, а саме: надання магістрантам можливості для самовизначення відносно цілей, змісту і способів викладацької діяльності, наявність досвіду полісуб'єктного і діалогічного спілкування під час навчання, наявність у майбутніх викладачів розвинених навичок педагогічної рефлексії. Достатність перерахованих педагогічних умов підтверджено результатами експериментального дослідження, згідно з якими формування даної компетенції було досягнуто практично у всіх магістрантів.Освещена логика обоснования педагогических условий формирования профессиональной толерантности (ПТ) будущих преподавателей высшей школы. Сформулированы педагогические условия формирования ПТ, трехкомпонентная совокупность которых отражает идеи, принципы толерантного взаимодействия всех участников процесса, а именно: предоставление магистрантам возможности для самоопределения в отношении целей, содержание и способы преподавательской деятельности, наличие опыта полисубъектного и диалогического общения при обучении, наличие у будущих преподавателей развитых навыков педагогической рефлексии. Достаточность перечисленных педагогических условий подтверждена результатами экспериментального исследования, согласно которым формирование данной компетенции было достигнуто практически у всех магистрантов.The article substantiates pedagogical conditions of forming professional tolerance of undergraduates as future teachers of higher school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ірхіна Ю. В. 
Конфліктні форми поведінки та способи їх корекції в умовах позакласної іншомовної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ірхіна Ю. В. 
Специфіка перекладу українських топонімів германськими мовами [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2017. - № 25. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2017_25_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ірхіна Ю. В. 
Організація дозвілля студентів у вищих навчальних закладах України як проблема 21 століття [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кучай Т. П. 
Теоретичні засади підготовки вчителів у Закарпатті [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай, Ю. В. Ірхіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 894.325 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ірхіна Ю. В. 
Комунікативні практики та стратегії соціальної взаємодії в контексті громадянської та національної самоідентифікації студентської молоді [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Інтегративна антропологія. - 2019. - № 1. - С. 72-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ia_2019_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.579 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ірхіна Ю. В. 
Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя в процесі навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 1. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського