Пошуковий запит: (<.>A=Ірхіна Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Дерік І. М. Особливості відтворення мовної гри у перекладі (на матеріалі російсько- та українськомовних літературних перекладів англійських лімериків) [Електронний ресурс] / І. М. Дерік, Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2013. - № 17. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2013_17_6
|
2. |
Ірхіна Ю. В. Використання стилістичного прийому каламбуру в творі Л. Керолла "Аліса в країні чудес” [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2014. - № 18. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2014_18_11
|
3. |
Ірхіна Ю. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Ю. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_20 Висвітлено логіку обгрунтування педагогічних умов формування професійної толерантності (ПТ) майбутніх викладачів вищої школи. Сформульовано педагогічні умови формування ПТ, трьохкомпонентна сукупність яких відбиває ідеї та принципи толерантної взаємодії усіх учасників процесу, а саме: надання магістрантам можливості для самовизначення відносно цілей, змісту і способів викладацької діяльності, наявність досвіду полісуб'єктного і діалогічного спілкування під час навчання, наявність у майбутніх викладачів розвинених навичок педагогічної рефлексії. Достатність перерахованих педагогічних умов підтверджено результатами експериментального дослідження, згідно з якими формування даної компетенції було досягнуто практично у всіх магістрантів.Освещена логика обоснования педагогических условий формирования профессиональной толерантности (ПТ) будущих преподавателей высшей школы. Сформулированы педагогические условия формирования ПТ, трехкомпонентная совокупность которых отражает идеи, принципы толерантного взаимодействия всех участников процесса, а именно: предоставление магистрантам возможности для самоопределения в отношении целей, содержание и способы преподавательской деятельности, наличие опыта полисубъектного и диалогического общения при обучении, наличие у будущих преподавателей развитых навыков педагогической рефлексии. Достаточность перечисленных педагогических условий подтверждена результатами экспериментального исследования, согласно которым формирование данной компетенции было достигнуто практически у всех магистрантов.The article substantiates pedagogical conditions of forming professional tolerance of undergraduates as future teachers of higher school.
|
4. |
Ірхіна Ю. В. Конфліктні форми поведінки та способи їх корекції в умовах позакласної іншомовної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__8
|
5. |
Ірхіна Ю. В. Специфіка перекладу українських топонімів германськими мовами [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2017. - № 25. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2017_25_10
|
6. |
Ірхіна Ю. В. Організація дозвілля студентів у вищих навчальних закладах України як проблема 21 століття [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_21
|
7. |
Кучай Т. П. Теоретичні засади підготовки вчителів у Закарпатті [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай, Ю. В. Ірхіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_2_22
|
8. |
Ірхіна Ю. В. Комунікативні практики та стратегії соціальної взаємодії в контексті громадянської та національної самоідентифікації студентської молоді [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Інтегративна антропологія. - 2019. - № 1. - С. 72-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ia_2019_1_15
|
9. |
Ірхіна Ю. В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя в процесі навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 1. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_1_20
|